Blog

  • Hoe zet je LinkedIn stories in voor je bedrijf?

    Na een jaar testen biedt LinkedIn je nu ook de optie om stories te maken voor je netwerk in de mobiele app. Nu alleen beschikbaar voor de persoonlijk profiel en later ook te gebruiken voor bedrijfspagina’s. Voor het HR, recruitment, marketing en communicatie team is dit een nieuwe optie in de strategie voor het aantrekken […]

  • 5 conversie optimalisatie tips voor meer resultaat

    Conversie optimalisatie is heel belangrijk om meer uit je website te halen, maar het wordt vaak als een ingewikkeld proces ervaren. Hoe maak je van bezoekers nieuwe klanten? Deze praktische conversie optimalisatie tips kun je direct toepassen om te groeien! Met een gestructureerde aanpak, de juiste tools en analyse haal je meer rendement uit je […]

  • 5 Instagram tips voor makelaars

    Is je aanwezigheid als makelaar op Instagram een bewuste keus om je doelgroep te inspireren of bereiken? Heb je nagedacht over een effectieve strategie voor bereik, interactie of acquisitie van klanten? Het platform Instagram biedt veel kansen en voordelen voor makelaars. Het is een visueel medium en heel geschikt voor makelaars. Het is wel belangrijk […]

  • Nieuwe functie LinkedIn bedrijfspagina beheerders

    Heb je de nieuwe functie van LinkedIn al ontdekt? Als beheerder van een bedrijfspagina kun je vanaf je persoonlijke pagina nu ook een bericht plaatsen op een bedrijfspagina. Het scheelt een aantal klikken om direct te posten. Door het menupijltje aan te klikken, heb je de mogelijk om op de bedrijfspagina een bericht te plaatsen. […]

  • Social media effectief gebruiken voor events

    Social media is geïntegreerd in ons dagelijks leven. Maar gebruiken wij het ook om te luisteren, pro actief contacten te leggen, netwerk uit te breiden of meer informatie verzamelen over bedrijf of persoon? Een van de oudste vormen van verkoop en marketing is om naar een congres of business evenement te gaan. Bezoekers en bedrijven […]

  • Waar ben jij met jouw LinkedIn account ingelogd?

    Weet jij nog waar en wanneer je bent ingelogd met je LinkedIn account? Je bent veel onderweg, werkt in openbare gelegenheden en je logt ook misschien op meerdere plaatsen in. LinkedIn geeft je de mogelijkheid om daar inzicht in te krijgen en uit te loggen. Op de pagina met actieve sessies kun je zien in […]

  • Hoe vind je de beste klanten voor jouw bedrijf?

    Met een paar eenvoudige stappen kun je de winstgevendheid van je bedrijf dit jaar nog verhogen door je te richten op het werven en het beter bedienen van klanten. Hoe kun je starten met een effectieve strategie? 1. Maak een lijst van je huidige klanten. Neem dan even de tijd om een rapport cq overzicht […]

  • Hoe vervang je de Facebook Like box door een Page Plugin?

    Facebook heeft een nieuwe likbox: de Facebook Page Plugin. Vanaf 23 juni kun je alleen nog maar gebruikmaken van deze nieuwe versie en zal de oude verdwijnen. Staat op jouw website nog steeds de oude likebox? Ga dan snel aan de slag! In 10 stappen naar de nieuwe likebox 1. Ga naar https://developers.facebook.com/docs/plugins en klik […]

  • Impressie Digital Marketing Live 2015

    Digital Marketing Live – #dml15 – 3 juni 2015 – Beurs van Berlage Amsterdam Vorige week hebben wij de vierde editie van Digital Marketing Live in de Beurs van Berlage in Amsterdam bezocht. Een dag vol inspirerende presentaties, live demo’s en roundtables over digital marketing, advertising en interactieve media. Professionals vulde de dag met het […]

  • Bloggen als onderdeel van Branding Strategie

    Wel of niet bloggen? Heb jij de voordelen van zakelijk bloggen al ontdekt? Zakelijk bloggen biedt kleine ondernemers en bedrijven ontzettend veel voordelen. Het is geschikt om kennis te delen. Herkenbare problemen te schetsen en inspiratie of oplossingen te bieden. Bloggen kan ook bijdragen aan leadgeneratie en meer bezoekers op je website. Wij spreken (potentiële) […]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.