LinkedIn introduceert nieuw design voor homepage

LinkedIn heeft haar design voor de homepage verandert. Dat is wel even even wennen! LinkedIn komt nu vaker met verbeteringen of nieuwe tools de laatste maanden. Het blijft een geweldig zakelijk platform, waar de meeste gebruikers de functies niet weten of niet optimaal genoeg inzetten.

Voor branding heeft LinkedIn aanpassingen doorgevoerd om makkelijker te zoeken en gebruiksvriendelijke te maken. Op deze manier blijf je op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen, artikelen en statusupdates van je connecties.

Schermafbeelding 2015-03-12 om 08.51.57

Schermafbeelding 2015-03-12 om 08.53.02

Schermafbeelding 2015-03-12 om 08.54.31

De sectie “People you may know” is rechts bovenin te zien, samen met de updates uit je netwerk. ’s Ochtends kun je alle updates doorlopen en mensen die je wellicht kent. De “People you may now” updates blijf je overigens ook zien als je gelinkt bent met iemand. Zo wil LinkedIn bevorderen om connecties aan te gaan.

De veranderingen zijn er ook op gericht om gebruikers meer over te laten stappen naar de premium versie en daar de voordelen van te ervaren. Persoonlijk zie ik een verbetering in design en functionaliteit voor branding, meten van succes en op de hoogte blijven van interessante berichten en updates uit je netwerk.

Wij houden je op de hoogte van nieuwe wijzigingen!

Wij kunnen je helpen om LinkedIn zakelijk effectiever in te zetten

Heb je toch nog vragen over de verschillende functionaliteiten van LinkedIn? Wij kunnen je hiermee helpen! Lees hier meer over wat wij voor jou of je organisatie kunnen betekenen onder het menukopje “trainingen” LinkedIn training.

 

 

About the Author

Mark Gieben

Mark Gieben is digitaal marketing strateeg / consultant en oprichter van Social Brander. Ontwikkelt en implementeert praktische en juiste groeistrategie om jouw doelgroep nog beter te bereiken. Werkt dagelijks voor kleine, grote, bekende en minder bekende bedrijven om samen de online strategie te optimaliseren.