Nieuwe functie LinkedIn bedrijfspagina beheerders

Heb je de nieuwe functie van LinkedIn al ontdekt? Als beheerder van een bedrijfspagina kun je vanaf je persoonlijke pagina nu ook een bericht plaatsen op een bedrijfspagina.

Het scheelt een aantal klikken om direct te posten. Door het menupijltje aan te klikken, heb je de mogelijk om op de bedrijfspagina een bericht te plaatsen. Deze functie is nog niet op de mobiele app beschikbaar, maar wel via desktop of laptop.

Naast het delen van waardevolle content voor je doelgroep(en) zijn LinkedIn ads effectief om in te zetten en zichtbaarder te zijn of leads te genereren. Zet jij als bedrijf of organisatie al LinkedIn ads in?

Je hebt de mogelijkheid om Linkedin ads van concurrenten te bekijken šŸ‘€ via de volgende stappen:

1. Ga naar de bedrijfspagina

2. Zoek de bedrijfspagina via de zoekbalk bovein. Aan de linkerkant zie je onderaan de side bar “ads”On the left hand side bar and click “ads”

3. šŸ’”Pro tip: Je kunt Facebook (klik rechts op ‘see more’ in blok ‘Page transparency’!) en Twitter ads van concurrenten of andere bedrijven ook bekijken. Waarom? Concurrent onderzoek is belangrijk voor je social strategie! Het geeft jou inspiratie wat andere bedrijven inzetten om zichtbaar te zijn. En het geeft jou beter inzicht hoe jij als bedrijf beter kunt onderscheiden.

Wil jij ook meer resultaat met LinkedIn en heb je hulp en inspiratie nodig om LinkedIn ads succesvol in te zetten? Stuur even bericht en deel je vraag of uitdaging via mark@socialbrander.nl.

Posted in:
About the Author

Mark Gieben

Mark Gieben is digitaal marketing strateeg / consultant en oprichter van Social Brander. Ontwikkelt en implementeert praktische en juiste groeistrategie om jouw doelgroep nog beter te bereiken. Werkt dagelijks voor kleine, grote, bekende en minder bekende bedrijven om samen de online strategie te optimaliseren.