Social Media voor event, congres of beurs

  • Social Media marketing & communicatie voor evenementen

    Social Brander biedt social media marketing diensten voor events, congressen en beurzen. Wij helpen u met uw marketingstrategie voor het evenement. Met live social media rapportage, monitoring en management helpen wij tijdens uw evenementen om het effect, bereik en betrokkenheid te vergroten.

Ga de dialoog aan met je doelgroep!

Het is steeds ingewikkelder om je doelgroep te bereiken via het steeds groeiend aantal communicatiekanalen. In de huidige sociale media wereld delen veel mensen behoeften, stellen vragen, zoeken of leggen contacten online via social media. Ons team kan u helpen met social media als marketingtool, als belangrijk onderdeel van de marketing-communicatie mix. Voor, tijdens en na het evenement maken wij uw inspanningen veel efficiënter (en beter meetbaar)! U weet voortaan exact wat de ervaringen en belevingen zijn van uw bezoekers voor, tijdens en na het evenement.

Onze aanpak

Voorafgaand aan het evenement zullen wij een evenement-specifieke strategie maken. Dat blijft maatwerk. Wij kunnen een intensieve sociale media campagne lanceren, content maken of plaatsen, het beheren van de sociale media netwerken in die cruciale weken voor het event. Op de dag van het evenement zullen wij terplekke via onze social media management en monitoring tool buzz monitoren over het evenement, live tweets van het evenement communiceren, reageren, foto’s en video’s delen en het volgen van hashtags. Deze georganiseerde aanpak zal de online zichtbaarheid tijdens het evenement verhogen en de ervaringen verbeteren van de bezoekers.

Voordelen

  1. Als bedrijf vergroot u de band tussen de bezoeker en het evenement en doordat u vanaf nu één-op-één communiceert met bezoekers en deelnemers.
  2. Door monitoring en rapportages bent u altijd in staat zeer snel en adequaat te handelen, waardoor uw inspanningen effectiever worden, minder tijd kosten en zo het succes van uw organisatie wordt vergroot.
  3. Door deze band te onderhouden tijdens en na het evenement, (zelfs tot de volgende editie) vermindert u no-shows en vergroot u betrokkenheid.
  4. Omdat u weet met wie u spreekt en weet wat er leeft, worden uw marketing inspanningen effectiever.
  5. Als organisator biedt u exposanten extra ondersteuning met relevante informatie rechtstreeks van de beurs- of evenementenvloer. Uw exposanten profiteren van het feit dat u de bezoekers ‘kent’ en u biedt hen de mogelijkheid ook om direct in contant te blijven met bezoekers.

Wij vertellen graag onze projecten om te bewijzen dat onze aanpak werkt! Neem contact met ons op voor meer informatie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Vragen/Opmerkingen